Radionica: Anatomija dobrih priča

Sigurne smo da ste na mnogo mesta pročitali/čuli savete kako izgleda idealna forma. Istina je, forma je na webu izuzetno važna, pažnja čitalaca, gledalaca i ostalih vrsta pratilaca je sve kraća i moramo se boriti za nju svim oružjima koja su nam na raspolaganju.

Ipak, i sami ste svesni toga da forma nije dovoljna. Viđamo sve više formalno perfektnih ali sadržajno praznih ili pogrešnih tekstova, videa, ebookova… Zbog toga smo odlučile da se pozabavimo ovom važnom temom – sadržajem i kontekstom, i to kroz formu radionice. Jer nisu sve “teme vezane za nišu” dobre teme za nas/naše klijente, a praktične vežbe na radionici nam daju malo više manevarskog prostora da provežbamo sa polaznicima odabir onih pravih.

Potreba za ovakvom radionicom se nametnula kroz konsultacije sa većinom polaznika našeg kursa i klijentima. Shvatile smo da svi “zapnu” upravo kod izbora sadržaja:

  • Kakve priče mogu da pričaju o svom proizvodu ili usluzi
  • Kako da se predstave
  • Koje su to teme koje (potencijalne) korisnike zanimaju i kako da budu od koristi krajnjem potrošaču
  • Kojim putem da dođu do najboljeg ugla gledanja i na svoj način predstave čak i teme koje su toliko puta obrađene
  • Najzad, kako da sadržaj zaista radi za njih

KOME JE OVA RADIONICA NAMENJENA

Preduzetnicima, web piscima, komjuniti menadžerima i svima koji se zarad napretka svog ili klijentovog biznisa bave kreiranjem tekstualnog, audio ili video sadržaja. Bez obzira da li je u pitanju blog post, e-book, Insta Story, prodajni mejl ili Facebook video, kamen temeljac uspeha svakog od tih formata je kvalitetna i korisna priča. Radionicu smo bazirale na formatu poslovnog bloga ali idemo prilično duboko u pronalaženje i brušenje pravih tema i priča, te je primenljiva praktično za svaku drugu vrstu sadržaja.

ŠTA ĆETE NAUČITI NA RADIONICI I ŠTA ĆEMO VAM POKAZATI KROZ PRAKTIČNE PRIMERE

  • Kako da pronađete kako to što radite koristi (potencijalnom) kupcu vaših usluga ili proizvoda
  • Gde i kako da dođete do podataka i istražite šta je ono što zanima vašeg klijenta i kako se postavila konkurencija po tom pitanju
  • Kako da uđete u “cipele” konzumenta vaših usluga/proizvoda
  • Kako da vaš sadržaj bude ne samo koristan, već i primećen
  • Koje su karakteristike virala i šta je zajedničko svim voljenim i deljenim sadržajima
  • Kako da priče koje kreirate iskoristite za različite formate

KO SMO MI

predavanja

Mi smo Jelena i Aleksandra. Više o nama (uključujući i to kako izgledamo) možete saznati na ovom linku, a trenutno je verovatno korisno da znate da:

  • obe imamo višegodišnje iskustvo u kreiranju sadržaja za web, na domaćem i na stranim tržištima, za klijente i za svoje blogove (da, i blogerke smo)
  • organizovale smo nekoliko višenedeljnih treninga za web pisce kao i treninge pisanja bloga za preduzetnike
  • predavači smo na brojnim regionalnim konferencijama o internet poslovanju i gostujući predavači na dva fakulteta
  • kreirale smo i online kurs za pisce bloga
  • radile smo sa nekoliko desetina pisaca i preduzetnika, što kroz treninge, što kroz individualne konsultacije, a neke od njihovih utisaka pročitajte ovde.

KADA JE, KOLIKO KOŠTA I KAKO SE PRIJAVLJUJE

Radionica se održava u subotu 22. jula u Beogradu od 10-17h.

Promotivna cena učešća na radionici je 6.000 dinara a prijave se vrše mejlom na trening@wwwrite.rs (molimo vas da u naslovu mejla napišete “Prijava za radionicu Anatomija dobrih priča”). I kao i uvek, drugarski vam savetujemo da ne čekate predugo da biste se prijavili, primamo samo 12 učesnika i to po principu ko prvi devojci, njemu devojka.